Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Wednesday, April 22, 2009

Simple Embroidery for Mak

Salam semua,

Hari tu adik balik kampung untuk menguruskan urusan kawinnya. Mak aku pass baju kat dia untuk aku jahit manik. Baju ni akan dipakai ke kenduri adik kat Ganu, belah lelaki nanti.

Designnya simple jek. Material pun aku guna yang ringan2 je. Biasala orang2 lama ni nak yang simple jek. Tapi alang2 jahit manik biarla nampak sikit kan? So aku buatla bunga2 labuci kat baju ni. Bunga lili kot..hihi..nama bunga tu tak sure sangat...







Actually design ni dicilok dari beader lain...tapi tak ingat sapa ek....?aku ni asyik cilok je...bilala nak hasilkan design sendiri..hihi.

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

1 comment:

Ruby said...

ciare->tau takpe, kang balik umah aku ajo mcm mana nak sebut..haha