Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Wednesday, April 8, 2009

Baju sendiri lagi daa....

Salam semua,

Ni lagi satu koleksi baju sendiri. Baju ni aku jahit sendiri selepas grad blaja jahit baju kurung..hihi..kira baju kedua la lepas baju kain kosong yang aku jahit manik pada entry sebelum ni..

Baju ni nak pakai time adik kawin nanti. So mestila nak manik gak. Kali ni aku pakai baki2 manik yang dah sedia ada dalam stok aku sebelum ni.

Kalau diikutkan, aku ni suka guna bahan yang berlainan setiap kali jahit manik. Kali ni aku guna manik beras untuk buat bunga. Amacam ok tak? mula2 macam pelik je..tapi dah buat teruskan je la..adik aku cakap macam spider web..hihi..ye ke?

Sila lihat gambar ye...aku jahit kat tangan je..



Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: