Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Wednesday, April 22, 2009

Baju Si Pengapit - Ila Seremban

Terima Kasih Yang Tak Terhingga kepada Ila.....

Salam semua,

Aku happy sangat. Sebab aku ada pelanggan tetap. Maksudnya, dia sangat berpuas hati dengan hasil jahitan aku. Adakah maksudnya jahitan aku ok? harap2 begitulah.....

Sekali lagi ila hantar baju kat aku...so ni 3rd time la dia hanta. Baju kali ni special sebab dia akan jadi pengapit pengantin...errr..tak ingat sapa yang kawin...Ila ada bagitau hari tu..Kali ni Ila request kat bahagian tangan dan leher ke dada. Nak grand sikitla kan jadi pengapit. Hope ila glamour kat majlis tu nanti...

Actually patennya ni Ila request macam yang aku jahit kat makcik dia. Yang guna teknik pakis tu. Cuma lain sikitla kerawang2nya. Baby daisy still digunakan sebagai putik bunga.. hihi.. favourite i......














Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: