Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Tuesday, May 12, 2009

Baju Masz - Hijau

Salam semua,

Lama rasanya aku tak upload gamba baju baru. Maklumlah orang nak pindah. Tapi Alhamdulillah semalam semua barang2 aku dah selamat naik lori ke Kedah. Aku je tinggal kat sini.

Dalam kesibukan sempat jugak aku nyiapkan baju member aku si Masz. Busy, busy jugak, bisnes kena jalan beb..hihi..

Baju kaler hijau ni Masz request letak manik kat tangan je. Tapi oleh kerana aku suka sangat dengan keceriaan kaler baju ni aku tunjukla gamba penuh baju ni. Cantik, kan? Baju ni awal2 Masz cakap nak kaler terang. Bagi naik kaler manik tu. Pada pendapat anda, menjadi tak combination kaler yang aku buat?

Anyway, kredit to LADYBEADS again on this design...





Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.
Posted by Picasa

No comments: