Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Wednesday, May 27, 2009

Kebaya Biru

Salam,

Baju ke-3 Kak Farizah...yang ni dia serah kat aku untuk buat paten yang sesuai. Dia request kat bawah kebaya dan tangan...










Aku happy sangat sebab Kak Farizah cakap sulaman aku cantik....hihi....dan dia cakap Insyaallah dia akan hanta lagi...tapi lepas ni by post la nampaknya...

Sorry gamba kurang kualiti, guna kamera canggih, tapi jurukamera yang tak canggih..hihi..
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

1 comment:

aNieS said...

cantik2 lah semua jhtn manik akak...msti dh rmai customerkn...
sy pun minat jahit manik ni..br lg dlm bidang biz manik ni...harap akak dpt beri tunjuk ajar...