Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Tuesday, May 19, 2009

Baju Adah - Manjalara Mengiring (Labuci)

Salam semua,

Member sekolah aku dulu, Adah, hanta 3 helai baju. Baju sendiri, baju kakaknya dan baju maknya. Terharu aku atas kepercayaan yang diberikan..sob sob..mana taknya..first time trus hanta banyak...thanks Adah n family...

Baju2 Adah ni aku dah pos minggu lepas. Hari ni baru sempat nak upload kat blog. Last2 day keje ni sibuk pulak dengan keje ofis. Jahit manik pun slow je..

So entry ni adalah baju Adah. Setelah dipersetujui, Adah nak design yang macam ni. Dia request kat tangan dan kaki baju. So inilah hasilnya.....Manjalara Mengiring menggunakan bunga labuci..nama paten ni aku blasah je..haha..sebab taktau nak bagi nama apa. So pada aku yang menjalar2 macam ni manjalara la....










Adah ada sms lepas baju sampai. Alhamdulillah dia puas hati. Lepas tu dia cakap nak hanta baju lagi...yahooo......thanks Adah...

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: