Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Thursday, May 28, 2009

Batik Hijau Ber'V-Shape'

Salam,

Tahapa2 tajuk entry ni kan?aku ni memang tak puitis la...

First of all THANKS TO ADAH, my member yang penah hanta baju sebelum ni, yang telah merekomen jahitan manikku pada kawan2 ofisnya. Lekatla sorang..hihi. Kak Nurul namanya. Diorang ni staff UKM.

Dengan Kak Nurul ni, 1st time jumpa dah mesra. Memang peramah habis. Yelah, orang bidang psikologi ni jenis caring2 skt gitu kan...seronoklah kenal kakak ni...tak sangka, dengan manik ni aku boleh dapat ramai kenalan.

Ok berbalik pada bisnesku...hihi. Kak Nurul ni hanta 4 helai baju. 3 helai kat bahagian tangan je, 1 helai tangan dan ikut bunga depan baju. Tapi aku sempat siapkan 3 helai jahit kat tangan je sebelum pindah ni.

Baju batik hijau ni aku jahit paten V-Shape..simple tapi menyerlah (ceee perasannye aku), sesuai untuk ke pejabat.




Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: