Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Thursday, March 26, 2009

Baju Yan

Salam semua,

Semalam tak sempat nk upload gamba, ada emergency sikit. Malam lak pegi tengok wayang..hihi..cite The Race to Witch Mountain...best gak...

Okla seperti yang dijanjikan, gamba baju si Yan telah diupload. Komenla sikit ye. Sememangnya jahit baju ni amat mencabar pada beader yang kurang berpengalaman macam aku ni.. Takut ada, blur ada, ketandusan idea pun ada. Macam2 perasaanla senang cite.

Baju ni Yan request dimanikkan kat bahagian leher, tangan dan depan baju. Aku jahit start Sabtu malam sampai Selasa tengahari. Ok tak? Sakit badan ni baru nak recover sikit2. Nasib baik husband sudi urut. Lega sikit.

Menurut Glamstarz, kain macam ni tak boleh manik banyak2. Tapi masa tu aku dah start jahit bahagian depan tu. Kira terlambat sikit aku terima tips tu, kena gak go on. Kalau bukak jahitan kang confirm rosak kain. So beginilah hasilnya..




Serabutnya depan baju tu kan?


Tengkuk design biase je.


Ni close up paten depan tu...

Tangan pun design biase2 je. Tak tau bunga tu nama apa. Korang nampak tak benang merah2 belakang tu? nipis giler beb kainnye.
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: