Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Friday, March 20, 2009

Baju dari Ila Seremban lagi...

Salam semua,

Nampaknya aku dah dapat sorang pelanggan tetap..hihi..Ila dari Seremban ni...ni dah 2 kali dia anto baju...tapi kali ni baju makciknya katanya...kaler biru yang amat ceria...

Dia request paten yang sama mcm sebelum ni..bunga2 adik..tapi aku mintak izin nak buat kelainan skit..corak yang lebih kurang dengan bunga2 adik...cuma teknik je lain...aku memang dah lama kepingin nak buat daun paku pakis ni...so bunganya pun mestilah guna teknik yang sama kan?itu pendapat akula...



Baju ni dah sampai ke tangan tuannya. Alhamdulillah dia suka... Ila kata dia nak paten ni kat baju dia pulak...hihi...

Saja nak share..antara manik yang digunakan....











Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: