Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Friday, December 12, 2008

Projek Terbaru dan Terpaling Mencabar

Hai semua,

Skali skala nak mencoret2 jugak..hihi..takkan asyik tunjuk peten manik je kan?

Semalam aku telah diberi kepercayaan oleh adik aku yang akan bertunang hujung bulan ni untuk memeriahkan baju tunang dia...kaler pink gitew...memang favorite dia..

Baju tu sebenarnya bagi aku dah meriah...berbanding baju tunang aku dulu...baju adik aku ni dah ade labuci dan sulam corak awan larat...memang dah full bangat sampai aku pening nak buat macam mana..husband pun tumpang pening..hihi..sian dia..semua idea dia aku tolak..

Ermm terlupa pulak nk ambik gamba..nanti bile dah settle aku attachkan di blog ni...idea dah ade...tp takut gak kalau x sesuai..betulla kata beaders2 professional di blog diorg...baju yang dah bercorak memang susah sikit untuk di'manikkan'. Kalau bagi baju kosong senang skt...senang mencurahkan idea..

Apa2pun aku sahut cabaran ini...semoga aku berjaya..

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

2 comments:

Ruby said...

takdela tertekan...cuma jenuh cari idea je..hope ko pueh hati nanti..aku suke je menambah koleksi portfolio aku..nanti hanta le baju lagi..hihi..

Ruby said...

ok dont worry, lps ko rasmi br aku post sini ok?