Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Tuesday, December 30, 2008

Pertunangan Adikku

Salam semua,

Pada tanggal 27hb dec 08 yang lepas adalah tarikh pertunangan adikku...seperti yang aku mention dalam post yang lepas, aku telah dipertanggungjawabkan untuk 'menyerikan' bajunya untuk hari bersejarah itu...apa lagi...dengan manik2 la..hihi

Actually baju tu memang susah nak diserikan sebab dah berseri..tengokla gamba bawah ni..



Bahagian yang ditambah manik adalah hujung tangan, dada (ala2 rantai) and bawah baju. Selebihnya memang dah ada kat kain tu masa beli..tapi lupa lak nak close up...nantila aku snap di kemudian hari dan post kat sini..ok?untuk tengok gambar di hari pertunangan, sila layari blog empunya diri di http://ciareadventurelife.blogspot.com/ ...

Kepada sesiapa yang nak komen silakan..

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: