Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Thursday, September 23, 2010

Terima Kasih Kak Rina dari Perlis

Salam,

Ucapan terima kasih yang tak terhingga pada my repeat customer, Kak Rina dr Perlis yang menghantar berbelas2 baju untuk dijahit manik..bersemangat ni..Insyaallah saya akan buat yang terbaik...apa2 pun, saya siapkan yang urgent dulu ya?

Terima kasih daun keladi, nanti jangan serik hantar lagi...

Wassalam..

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sulaman manik labuci sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

1 comment:

Ruby said...

alhamdulillah...bolehla skt2...