Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1431 H

Salam buat semua visitors blog ini,

Di sini saya ingin mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua visitors blog ini, samada customer, rakan2 atau yang semata2 melihat..hihi

Di kesempatan ini juga saya ingin memohon maaf zahir dan batin kepada semua jika ada yang tersinggung dengan blog manik ini. Manala tau kot2 ada beader lain yang marah saya ciplak design ke..customer yang saya terpaksa tolak tempahannya sebab dah full ke..dan lain2 lagi la...hihi

Kepada yang bakal memandu jauh..berhati2 dan berhemahla di jalan raya..semoga semuanya selamat sampai ke destinasi masing2.

Semoga semua bergembira di hari kemenangan nanti.....

<--Rubiah Baharuddin-->

No comments: