Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Thursday, July 1, 2010

Terharu..

Salam,

Gerak gempur menjahit manik sudah bermula..maka akan bz lah diri ku sehingga raya ni..baju raya sendiri pun takdak lagi...alamat xde manikla baju aku nanti...biasela tukang jahit..bj sendiri dikemudiankan...customer 1st..

Semalam dapat sms dr orang KL...nak menempah manik tabur untuk 8 pasang baju..perghh tak pernah aku dpt tempahan sebanyak ini..sebelum ni max 4 je..thanks to Elly yang percaya kat saya untuk menjahit baju2 bridesmaidnya...dan nasib baik nak dipakai selepas raya...nun oktober nanti...

Macam ni lah jahit manik...bermusim...time banyak, banyakla...time xde tu, xde langsung...ikut rezekila...apa2pun aku bersyukur...

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

2 comments:

ciare (^_^)v said...

rameinye bridesmaid dia? sampai 8 org? hehee..rezekiii rezekiii :)

Ruby said...

tu la psl...ni kawin kat hotel kot..hihi..ntahla..akupun x tanya lebih...