Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Sunday, August 23, 2009

Selamat menyambut Ramadhan...

Salam,

Selamat berpuasa semua...sesungguhnya bulan Ramadhan memang membawa rezeki...

Bulan ni tempahan manik banyakla skt dari biasa..hihi..Syukur Alhamdulillah..dijangka aku akan bz sampai hujung Ramadhan dengan aktiviti menjahit, jual Bio Aura dan juga tolong mertua dengan gerai bazaar Ramadhannya (jual baju2)....Tempahan ni aku rasa nak tutup dah, tp kdg2 ada gak yang tanya, kesian la pulok orang dah percaya kat kita...aku ni pulak tak reti nak bajet siap bape lama...kang tak sempat siap marah lak customer kan...eee peningla...bagi pelanggan pos aku rasa kena tutup tempahanla...kalau yang dekat2 ni ok lagi kot...husband pun kata orang office dia nak hanta baju...dia plak dah kata OK...so ok jela..hihi..

So bulan ni takkan ada entry manik baru...baju2 yang siap akan diambil gamba je yang sempat..upload lepas raya la ye...maklumla nk upload gamba lembap giler streamyx ni...buang masa je, kalau jahit manik dah dpt satu tangan..hihi..

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: