Assalamualaikum

Selamat datang kepada semua pelawat blog ini. Saya menerima tempahan menjahit sulaman manik dan labuci daripada seluruh Malaysia terutamanya Utara Semenanjung Malaysia seperti Kedah dan Perlis, termasuk Sabah dan Sarawak. Sila rujuk HOW TO ORDER? dan TERMA DAN SYARAT untuk maklumat lanjut.
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya Rubiah di 012-5986140 atau emel rubyfav@gmail.com.

Monday, January 5, 2009

Pattern - Manik Tabur

Salam semua,

Paten ni rasanya semua orang tahu dan ramai juga yang suka, termasuk saya. Pada pendapat saya, bagi mana2 baju yang dah takde idea sangat nak buat ape...buatla manik tabur..insyaAllah menjadi..ni berdasarkan pengalaman.
Baju ni pada mulanya saya cadang nak buat bunga ala2 krawang tu..pastu dah siap macam tak kena plak sebab corak baju memang dah sarat dan ada beberapa warna..pikir punya pikir terus buat keputusan untuk bukak semua dan buat manik tabur...hasilnya barula sedap mata memandang..hihi syok sendiri..
Inilah hasilnye...






Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya, Rubiah di rubyfav@gmail.com atau 012-5986140.

No comments: